Veelgestelde vragen
Vragen over verzending en levering
Er zijn verschillende verzendopties. U kunt deze terugvinden op de pagina verzenden en betalen. Hier vindt u ook de bijbehorende kosten.
Kan ik mijn pakket ook afhalen?
Ja, u kunt uw bestelling ook kostenloos afhalen in onze showroom. Neem hiervoor contact met ons op, om een afspraak te maken.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Bij elke bestelling wordt een Track & Trace meegestuurd. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het verzend bedrijf. Unieke producten die door ons op maat gemaakt moeten worden, zitten verschillende levertijden op. Spoed? Neem dan contact met ons op via: 0612914926
In welke landen leveren jullie?
Wij leveren door heel Europa en verder! Buiten Europa kunt u het beste contact met ons opnemen.
Kan mijn pakket worden afgeleverd op een afhaal/service punt?
Dit is een mogelijkheid op het moment dat deze optie wordt aangeboden bij de betalings stappen. Wij werken met verschillende leveranciers waardoor wij de beste prijs kunnen bieden, hierdoor kunnen deze afhaalpunten afwijken.
Wat moet ik doen bij transportschade?
Neem in geval van transportschade direct telefonisch contact met ons op. Op deze manier kunnen wij de schade ook bij het transport bedrijf melden.
Uiteraard versturen wij u zo snel mogelijk een nieuw product, zodat u aan de slag kunt.
Vragen over bestellingen
Ik kan het artikel dat ik zoek niet vinden in de shop. Kunnen jullie dit voor mij bestellen?
Ja, neem gerust contact met ons op wij staan altijd klaar om te helpen met uw vragen. En Willen graag horen hoe wij onze webshop kunnen verbeteren en uitbreiden.
Ik zou graag een individuele offerte krijgen voor een grote bestelling. Is dit mogelijk?
Ja, als u ons een email stuurt met alles dat u wilt aanschaven. Dan komen wij met een offerte op maat voor uw bedrijf.
Ik heb problemen met bestellen. Waar kan ik hulp krijgen?
Indien het bestellen niet lukt, kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. Zo kunnen wij u het snelste helpen.
Het artikel dat ik ontvangen heb, wijkt af van de bestelling. Wat moet ik doen?
Vul het contactformulier in en voeg eventuele foto’s toe. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op voor de vervolgstappen.
Kan ik achteraf mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zolang uw bestelling nog niet verzonden is, is het mogelijk om deze te wijzigen.
Als u op maat gemaakte producten hebt besteld is het alleen mogelijk deze te wijzigen voordat wij beginnen met de productie hiervan.
Wordt het door mij gewenste artikel nageleverd? Hoe kan ik geïnformeerd worden, als het gewenste artikel weer op voorraad is?
U ontvangt van ons een e-mail zodra uw bestelling of een deel daarvan na geleverd wordt.
Kan ik een product omruilen?
Ja het is mogelijk om producten om te ruilen zolang deze onbeschadigd in de originele verpakking terug worden gestuurd naar ons. M.u.v. op maat gemaakte producten.
Vragen over betalingen
Welke betaalopties zijn er?
De verschillende betaalopties vindt u hier. Tijdens het bestelproces ziet u deze opties ook terug.
Waar vind ik mijn factuur?
Wij sturen altijd een factuur naar het e-mailadres dat u (hebt) gebruikt tijdens het bestellen. En als u een account aanmaakt kunt u hem terug vinden bij “mijn bestellingen”.
Vragen over Adventure Shop
Kunnen jullie ook producten op maat maken voor mijn adventurepark?
Ja, wij maken hindernissen en hindernisonderdelen op maat. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden voor uw adventurepark.
Kunnen jullie advies geven over ontwerp en soorten materialen voor ons nieuwe adventurepark?
Ja zeker, wij kunnen uw wensen voor uw klimpark omzetten naar een mooi ontwerp met passende materialen. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met ons moederbedrijf Adventure Innovations. Bekijk deze pagina voor meer informatie.
Kunnen wij de bestelde producten bij Adventure Park Shop ook door jullie laten installeren?
Dat doen wij graag! Neem contact op via het contactformulier of vraag een offerte op in het bestelling proces en benoem installatie in de notities. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Kan ik mijn pakket ook afhalen?
Ja u bent van harte welkom om uw bestelling in Nijkerk op te komen halen in onze werkplaats.