Skip to main content

Garantie en klachten

Indien u een klacht heeft over een product of onze dienstverlening, vernemen we dit graag van u.

Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier retourneringen, garantie en klachten.
U kunt binnen 72 uur  een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Heeft u een probleem met een product? Zijn er afwijkingen en/of defecten na gebruik opgetreden? Volg dan onderstaande stappen en wij helpen u zo snel mogelijk verder.

Vul het contactformulier in

Geef daarbij de volgende informatie door: Bestel- of factuurnummer, naam van het product en beschrijf het defect. Gebruik indien mogelijk foto's.

Wij nemen uw bericht in behandeling

U zult binnen 72 uur een reactie van ons kunnen verwachten met daarbij de volgende te ondernemen stappen.

Uw ervaring

Wij willen onze klantenservice altijd verbeteren. Daarom horen wij graag, na afhandeling van uw klacht, hoe u onze dienstverlening ervaren heeft. Eventuele verbeterpunten horen wij ook graag. Vul hiervoor het contactformulier in.Ga naar het contactformulier
Hit enter to search or ESC to close